Till sommaren

2010-02-01 | 03:05:38








(klick på den lilla bilden för förstoring. Koftorna kommer från Ellos och kostar 199 kr/st)

För någon vecka sedan dumpade katalogen med våren och sommarens nyheter från H&M ner i brevlådan, och i veckan kom den en katalog från Ellos. I H&M katalogen hottade jag plagg som föll mig i smaken och insåg att jag inte kunde köpa allt. Sedan kom Ellos katalogen, och där fanns ännu mer som föll mig i smaken! Ska sätta mig någon dag och gallra i listorna lite, beställa hem det som är mest praktiskt och som kan varieras till mycket vilket för mig är ett krav när jag köper kläder, vilket är en stor skillnad mellan mig och Lillasyster.



Dessa tre skönheter har jag dock synat på ellos.se och de har fallti mig väldigt i smaken! Ett tag funderade jag på att klicka hem alla tre men samtidigt, nej, det får bli två...max! Kommer inom en snar framtid klicka hem en och se om det är något jag skulle trivas i annars känns det ju väldigt onödigt. Fick ju i veckan hem min beställning från Bubbelroom.se och jag älskade tröjorna! Tog en storlek mindre än vad jag har för framtiden men de passade nu och var nästan lite stora, i alla fall den ena så man kan nog ta en storlek mindre om man inte vill gå runt i ett tält ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: