Lite nytt till garderoben

2010-01-19 | 05:59:14
Bubbleroom / H Tunika   Bubbleroom / H Tunika

Är det något jag älskar är det toppar som har en "utsväng" under bysten. Det spelade ingen roll när jag hade fått en "idelaisk" kropp och klädde i tajta tröjor så trivdes jag inte i det helt enkelt. Ska jag trivas i kläder ska det kännas ledigt och enkelt. Så var jag ju inte på bubbelroom.com och kikade lite. Absolut inte! Jag och "mode"sidor, det är liksom en ekvation som inte går ihop. Eller jo okej då, jag erkänner mig skyldig! Jag var inne på bubbelroom och hittade dessa, som även fanns i färgerna ljus rosa, ljus turkos och ljus korall. Otroligt billiga var de också, endast 149 kr styck så dessa två är hemklickade i färgerna svart och natur. Blir det en favorit så kommer flera utan tvekan klickas hem ;-)

Vem vet, kanske är det värt att kika in lite då och då? ^^

Kommentarer
Lina säger:

Sv; tack, Josefine! <3

Använde mycket kortison när jag var mindre. Nackdelen med det är att huden blir tunnare, och då lättare att klia sönder. Och det blir nog bättre, bara luften blir bättre och jag sköter mig mer med att smörja in mig och så. ;)

2010-01-19 | 08:42:47 | http://lifeaslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: