Och det här ska man stå ut med i 4 veckor till...minst?!

2010-09-11 | 15:02:27
Just nu gnälller jag bara. Förlåt. Förlåt, förlåt, förlåt! Det tär på mig. Energiförådet ligger på minus. Har varit uppe sen nio och flängt runt. En twister (glassen) och ett degistive kex är vad jag har fått i mig, magen kurrar men det går inte, får kväljningar av att svälja mitt eget saliv. Sen pirrar jag. Ärligt. Hela kroppen pirrar, ni vet sånt där irreterande spring i hela kroppen. Det är medicinen. 4 veckor till ska jag stå ut. Om 2 veckor blir det dubbeldos...det blir bra tillslut.

Nästa vecka finns lite saker att fixa. Får dock se om jag hör av mig till J och frågar om vi ska ta en eftermiddagsfika någon dag istället, för att få i mig lunch kommer aldrig gå, och så lägger sig oftast illamåendet mot kvällen. 4-6 veckor skulle jag må som jag gör enligt tanten på apoteket.

Venafaxin is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: