Mina fötter värker

2010-05-08 | 20:30:58
Nyss hemkommen efter en heldag på Parken Zoo. Dåligt väder och humöret var likadant. Lite för många bollar i luften på hemmaplan.

Älskade finaste morfar är dålig igen och ligger på sjukhus. Idag hade han (äntligen) gått med på att åka in. Syrgas hade han fått på en gång efterssom hans syresättning i blodet var låg, han hade högt blodtryck och ett bukvägsbråck kunde konstateras. Så nu är han inlagd tills vidare.
 " Det enda jag vill göra är att dö hemma säger han" min älskade morfar!♥

Imorgon ska vi åka till Falun och avd.28 (där jag praoade i nian) och hälsa på.

Och så säger vi Grattis till finaste Lina som fyller 17 år idag♥

Kommentarer
Lina säger:

Tacktack Josefine (: Hoppas din morfar blir bättre.. Kram <3

2010-05-08 | 22:26:00 | http://gammalvana.blogg.se/
Amanda säger:

Kramar hårt<3

2010-05-09 | 20:29:57 | http://captainmandus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: