Irriterande

2010-05-09 | 23:58:30
Har varit in de senaste dagarna på bloggen. Inga nya kommentarer, men när jag loggar in ikväll har jag några nya. Kollar datumet jag fick de, och de är flera dagar gammla. Det är internet, det kan inte vara någon post som hamnat i fel brevlåda, mysko.

Men jag har världens finaste vänner, det vet jag, och de betyder så mycket för mig, även om jag är dålig på att visa det♥




Besökte älskade morfar på sjukhuset idag. Skönt att se han lite piggare, även om det var lite. Andningen var i alla fall bättre och liten gnista fanns hos honom. Älskade fina Morfar. Imorgon får han veta om det är cancer han fått igen, i så fall i prostatan denna gång. Vi hoppas på det bästa. Det är ju trots allt bara lite över ett år sedan han gick igenom en operation som kunde kostat honom livet (dåligt hjärta) för att bli av med tarmcancern. Och för nästan två år sedan var hjärtavdelningen på Falu lasarett hans andra hem efter många hjärtattacker.

Morfar är bland det bästa jag har. Han och Anton, men morfar, det är min morfar det

Det är för mycket nu för jag ens ska orka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: