Vi myser för fullt

2010-03-02 | 22:58:36

Proppmätt efter en underbar middag inne i stan med mamma, Lillebror och Lillasyster för att fira mammas födelsedag, sitter jag här med en underbar liten kattunge som just nu är så kelsjuk så kelsjuk så hon är bra avundsjuk på datorn och gör allt för att förstöra för mig :-P

Precis när jag slagit mig ner i soffan var hon liten väl busig och bet i sladdar osv, så då åkte hon ner på golvet, men kommer då ett par minuter senare, lägger sig på bröstet och riktigt myser :-) Hon är så otroligt söt då man går upp på övervåningen, då kommer hon som en raket, och stannar man i trappan i rädsla över att snubbla på henne, stannar hon sätter sig och tittar på en med sina vackra ögon!

USh, bävar redan inför dagen jag ska åka ifrån henne, och det är 2 veckor dit! xD Dock känner jag av astman mycket mer än hemma! Brukar ju känna av Evert men ingenting som nu, ush säger jag bara, riktigt jobbigt, men jag kan inte låta bli! ^^♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: