Ska du skrika idag också?

2010-03-17 | 15:20:31

Ska hoppa in i duchen och snabbt iväg för att ta min andra dos av vaccinet Gardasil. Idag finns det inga tvivel om att jag ska ta den först. Vad ska man säga, Lillasyster och smärta är liksom inte en ekvation som går ihop. Visst den känns det gör den, ja den gör ont men, det blir ju inte bättre av att skrika ^^

Men det tycker Lillasyster. Första dosen vi fick, då skrek hon så högt att en annan distriksköterska öppnade dörren från ett annat rum och frågade om det hade hänt något. Så ja, idag tar jag den först!

Sen ska vi hem till Morbror och N så Lillebror får säga hej, och jag får träffa C och stilla mitt beroende♥



Just sådär, på rygg älskade C att ligga på kvällarna i ens knä, precis som en liten bebis♥


Kommentarer
Emma Johansson säger:

HERE GUD VILKEN FIN/MYSIG BILD du tagit Josse! Älskar den =)

2010-03-18 | 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: