På lördag är det final!

2010-03-12 | 01:20:09
Nu är slutet på 5 veckor av ren njutning här! På lördag är det final. Sen blir det ju liksom grand-finale i maj, i Oslo! Självklart pratar vi om Melodifestivalen! Men, vilken ska vi skicka till Oslo då? Jag har ju mina förhoppningar...*Salem, Salem, Salem*^^ Mina förhoppningar är ju som tidigare skrivit Salem, annars skulle det vara kul om Ola gick vidare...mamma och jag diskuterade detta i bilen häromdagen...inte så stora fel på låten, hellre den än Erik Saade och hans Manboy.

Nej nu hoppas vi på Salem och skulle det inte gå vägen får jag väl be att det blir Ola då^^

God Natt♥

Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska säger:

SV: Tack men jag lämnade tillbaka den gråa för den var för liten haha :P

2010-03-12 | 19:05:04 | http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: