Orolig natt

2010-03-05 | 13:02:14
Ja igår vart det ett litet "uppehåll" från bloggandet, orkade helt enkelt inte. Var till läkaren, samma som de senaste gångerna, fick blåsa lite och han skrev ut hostmedicin samt mer astmaspray, vilket kändes skön! Redan då var jag nog slut och att jag på det sedan tog medicinen gjorde inte saken bättre, mamma, Lillasyster och Lillebror var här och åt och jag så gott som bokstavligt talat körde ut dem, jag var ju så trött så trött!

Direkt de hade gått vände det ju dock. Chillie ville leka, jag skulle bara titta några saker på datorn och tänkte att det var lika bra att vänta tills klockan var halv två så fick jag ta den sista dosen med medicin och så slapp jag vakna något inatt.

Somnade runt två gjorde jag, Chillie likaså bredvid mig med huvudet på min armen, precis som en liten människa istället för en liten kattunge. Dock har jag drömt och drömt och drömt hela natten. Mycket om den gången jag opererades, troligtvis kom tankarna efterssom vi kom att tala om den vid middagsbordet (jag vet, fina samtalsämnen vi har i familjen^^)

Dock var ju inte operationen jag drömde om en "drömliknande" sekvens utan mer, en mardröm. Ja ush i alla fall, glad att jag har gjort det och aldrig med kommer behöva göra densamma, dock ska jag ju operera bort halsmandlarna snart om det inte vore för det puckot som tog ur mig ur listan, när mamma min sa att jag bara inte var riktigt redo i september, då jag nyss hade blivit sjukskriven och jag trodde min värld skulle rasa samman. :@

Nej nu ska jag inte tråka ut er här, ha en underbar Fredag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: