Nästan 13 timmar

2010-03-18 | 12:49:43
Snacka om att jag var trött igår. Lyckades hålla mig vaken genom Grey´s Anatomy, men hoppade direkt i säng med Salem i lurarna och somnade på ett klick. Vaknade halv tolv(!) och hade kunnat sova bra många timmar till, men det var så sjukt att sova ut!

Idag ska det städas här hemma, vädret är inte det bästa så en långpromenad skippar vi nog idag, om inte Lillebror har lust att följa med ut och åka vagn. Mina knän skriker nog hallelujha moment, jag måste börja hos sjukgymnasten snart för det här håller inte längre. Därför är det så himmla skönt att de nya sängarna kommit där jag kan höja själva nederdelen på sängen så jag kommer upp med benen eller ja, från knäna och neråt vilket är en räddning!

Nu ska jag ta och göra någon nytta här hemma, ha en underbar Torsdag!

Och du L, du vet väl att jag alltid finns här för dig, tveka aldrig, du betydermycket

Kommentarer
Lina säger:

jag?

<3

2010-03-18 | 14:58:04 | http://gammalvana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: