När man tittar ut och möts av alla snö, undrar man var fan man är påväg

2010-03-19 | 12:51:48
Jag antar att jag inte är den enda som tröttnat på snö, slask och is nu. Grått väder och iskalla vindar. Jag vill ha vår och sommar! Som om man inte mådde dåligt nog så sänks den där lilla gnuttan av hopp av allt som finns omkring en, för nog är det ett bra deppigt väder? Samtidgt, våren är påväg, det är ju därför det slaskar och isar och gudarna vet vad men det tar för lång tid i min lilla värld ^^

Dock är det bara är 75 dagar kvar innan jag, K och lillasyster lämnar landet gör saken lite bättre, ska bli skönt med en annan kultur och annat ställe igen.

Nej nu ska jag sluta med min klagosång, och göra någon nytta. Kura upp mig i sängen och titta på film, inte för det är någon nytta, men alla behöver vi dagar i sängen.

Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: