När allt inte går som man vill

2010-03-11 | 14:34:31
Imorse innan jag lämnade Lillebror på dagis hade jag skrivit ett lite längre inlägg. Men katten, hon bestämmer sig för att leka och kommmer åt någon *jäv...piP* knapp så allt försvann, jag belev sur och gick hem till mamma istället och har legat och sovit i de nya sängarna som kom igår!

Igår blev det inte alls mycket till bloggandet men om jag ska sammanfatta en lång dag kort...Var och beställde nya sängmöbler till mitt rum som snart blir färdigt. Sprang runt på kupolen även kallas kupan och tuntatutten som en jubelidiot, åkte hem och sov några timmat, vips så var klockan kväll och jag orkade inte laga mat. Ringde mamma som fick agera taxi, jag menar inte bara Lillasyster ska få dra nytta av den tjänsten eller, och plankade in mig här hemma på middag. Är det inte hemskt, man bor borta i två veckor och får lov att planka sig in på middag...
Lillebror envisades med att sova hemma oss mig, sagt och gjort. Väl hemma så får han för sig han väl hem. Ljuger ihop en liten historia om att pappa snart kommer, sjunger med min falska stämma, eller ja, jag sjöng inte ens, kom inte ihåg texterna...Lilleman somnade på 30 sekunder och det gjorde även jag!

Men det viktigaste av allt, självklart köpte jag Salem Al Fakirs skiva och den äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: