Morgongos

2010-03-02 | 10:10:30
Kan ni tänka er, Josefine Gabrielsson är uppe före kl. 10?! Jajemensan, väcktes av en liten bedårande sak vid 9-tiden och en telefon som inte slutade ringa, det var väl därför jag egentligen vaknade men på bröstet hade jag en liten spinnande kattunge som var lite sällskapssjuk såhär på morgonen^^

Senare idag ska jag gå hem och vara där, mamma fyller ju trots allt år så ja, nog vill jag vara hemma då i alla fall  :-) Var in till stan igår så vi hittade så gott som allt hon önskat sig, första året hon verkligen önskar sig något annat än "snälla barn" och så vidare, haha. Vad det är tänker inte jag berätta än i alla fall då jag vet att hon kikar in här emellanåt^^

Nu ska jag dricka lite vatten, iskall Ramlösa Jordgubb & Lime, kan inte bli bättre och läsa den gripande boken När livet stannar, av Malin Sävstam som berättar om livet efter tsunamin i Thailand, julhelgen 2005.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: