Mina mest välspenderande pengar

2010-03-15 | 13:28:42

149 kronor. 149 kronor som jag la ut på Salems skiva förra veckan måste vara mina mest välspenderande pengar på sistonde. En skiva fylld med så mycket, ja jag vet inte vad jag ska säga, en skiva fylld med så otroligt mycket omsorg och känslor! Den är suverän och många av låtarna fastnar direkt! Personligen har jag 3 favoriter som Salem gjort. Det är låten Austronaut från skivan med samma namn som släpptes förra året (2009) och sen har vi ju självklart Keep on Walking, en låt som jag kan känna igen mig mycket i, eller ja, myckt jag kan relatera till. Finns just en "vers" som tilltalar mig väldigt mycket, eller ja skulle beskriva mina känslor väldigt väl:

"Been down this lane so many times before
 And i have told my self I won´t do it no more
 Now I´m back on the same road again"

Men den 3:e låten som får mitt hjärta att dunka lite hårdare är ju hans Part of It från det nya albumet Ignore this. Denna finns dock inte ute på youtube eller liknande så jag kunde tyvär i lägga upp en liten snutt från den men jag kan bara säga att ja, den äger, har ni inte skivan och är precis som jag omättlig på Salems musik, köp den för guds skull, ni kommer inte ångra er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: