Men hur ska du ha det Sa-ade?

2010-03-15 | 09:21:59
Det har ju varit många om och men angående Eric Saade´s uttalande om idol. Men hur tyckte han då, det har ju trots allt kommit fram att han själv i egen hög persson ansökt eller vad man nu säger, till Idol, detta ser ni här!

Men lyssnar man på Knappen & Hakim på NRJ, när han gästade dem så säger han, jag citerar:

" Det viktiga är att an har gått sin egen väg, trappsteg för trappsteg, inte varit med i något program liksom, som många idag. Det känns skönt att man gått den gammla vägen liksom"

" Har du sökt till något sånt där Idol eller Talang eller nått sånt?"

" Nej jag skulle aldrig vara med i Idol, jag känner väl att det inte är min grej"

Detta skriver jag inte för att höja fingret och säga vad som är rätt och fel, så ni inte uppfattar det fel!

Eric Sa-ade, hur vill du ha det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: