Lite Tunisien vibbar

2010-03-05 | 21:20:35
Nyss, när Mathias från EMD dansade en bachata som det så fint heter, med sin partner Cecilia på Let´s dance så rös jag. Ja de gjorde dansen jättebra, inga fel på den men musiken! Åhh musiken, it´s bring me back to Tunisia. Varje kväll, eller ja så gott som varje kväll spelades denna låt och vi har länge försökt ta reda på vad den heter men inte lyckats, men nu, nu vet jag. Lyssna och njut!♥



Vilket påminner mig om det bara är ungefär 3 månader kvar tills jag åker med K och Lillasyster, to my heaven on earth


Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska säger:

SV: Hahaha tack för att du tkr att jag är farlig xD :).



Haha precis, att andas är det viktigaste. Så jag ska göra som du säger, andas lugnt, vara lugn och tänka positivt :D



Kramar<3

2010-03-05 | 23:11:12 | http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: