Lillebror sover över

2010-03-05 | 23:20:16
Jag börjar bli gammal. Jag orkar fan inte ens vara vaken från 1 på förmiddagen till 10 på kvällen utan att gång på gång småslummra och vakna till när Lillebror puffar på mig^^ Eller så kan det bero på hostmedicinen och värmen från kaminen.

Strunt samma, för saken är den att jag har världens bästa lillebror bredvid mig. Vi tittar på Upp, dricker lite Cola (inte ens det håller mig vaken längre xD) och äter äppelklyftor och vindruvor! Nu är snart filmen slut och vi ska (äntligen) sova i en riktig säng.

God Natt♥

Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska säger:

SV: Hahaha ja, vi är säkert på väg och bli gamla för tidigt xD



Kramar<3

2010-03-06 | 12:13:16 | http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: