Jag lyckades!

2010-03-16 | 11:56:45

God Morgon?

Igår efter att L gått hem vid nio-tiden hoppade jag direkt i säng och sov till ungefär 10 idag, låg och drog mig till 11 och nu är jag pigg som en lärka...typ. Tillräckligt att ta tag i allt som måste göras för imorgon flyttar jag hem igen tråkigt nog! Har verkligen trivts att bo här i 2½ vecka, dock saknar man den sociala stimulansen man har runt sig var dag men man överlever, det var skönt att bara få ro sig själv :-)

Dock längtar jag otroligt mycket att få lägga mig i min nya säng som kom förra veckan, men så klart lossnade ju motorn under den på en gång så idag ska de komma och fixa den, vi hade ju inte ens hunnit provligga i sängen innan den brakade ihop.

Chillie ligger och sover i fönstret med massa sol och jag ska gå ner och börja städa.

Tack Linnea, du är en vän av rent guld, precis som du Lina


Kommentarer
Lina säger:

Sv; Aaw, det var snällt sagt :) <3

2010-03-16 | 14:52:00 | http://gammalvana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: