En sån där dröm ni vet

2010-03-13 | 00:28:47
Inatt drömde jag något riktigt riktigt läskigt. Så pass läskigt att jag vaknade av att jag grät. Nej jag blev inte jagad av en kallblodig mördare eller så nej nej...

Darin vann melodifestivalen. Det var min mardrömm det. Jag ber till högre makter att han inte vinner. Den låter bra på radio, visst men live? Bomullstoffsar tack!   Nej förlåt Darin, du är duktig...men du får I N T E vinna, då bojkottar jag melodifestivalen hädan efter, ett löfte till mig själv!

Godnatt♥

Kommentarer
Lina säger:

Usch, Sebbe hälsar att han också skulle vakna gråtandes av en sån dröm :/ Usch, jag förstår verkligen!

2010-03-13 | 18:04:21 | http://gammalvana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: