En okej dag

2010-03-25 | 23:09:45
Det blir få och korta inlägg, allt jag orkar. Har varit lite för mycket i lite för många dagar.
Allt har väl varit okej idag, var in till stan, vilket skulle bli en "snabbis", detta slutade i 4 timmar på kupolen...Lillasyster var dock glad och hittade både det ena och det andra, även jag, bland annat ett par byxor och en tunika från Cubus som får bli till sommaren, lite för "sommriga" plagg om man kan kalla det de, för att ha på vintern.

Ja, vad ska jag mer säga? Jo Jenny, om du läser, min mejl krånglar något otroligt, jag kan inte skicka men dock läsa, och min mobil...ja det är en historia för sig men kortfattat kan jag ju säga, den är låst! Men du, vill bara söga att jag tänker på dig och om du har lust att träffas någon dag framöver då det passar dig :)♥

Godnatt!

Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska säger:

SV: Tack tack :D



Ja, visst var det en skön känsla. Efter några år hatade jag honom och vi bråkade jämt haha. Vi gör det fortfarande lite .P



Sköt om dig du me, ja jag hoppas att jag klarar :)



Kramar

2010-03-26 | 09:01:40 | http://ferhat.blogg.se/
Jenny säger:

Visst kan (ska!) vi träffas någon dag, jag ringer dig på hemtelefonen på söndag...



Vi hörs!



Kram!

2010-03-26 | 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: