Dags att sova

2010-03-14 | 05:19:12
Jag vet att jag borde lagt mig för evigheter sedan, nu är det ju för fasiken morgon, men har suttit och spelat på datorn och lyssnat på favoritlåten, svårt att gissa vilken va, och tiden med andra ord flög iväg. 97 gånger har jag spelat den på rad...97 gånger, som man multiplicerar med 3 minuter är 291 minuter av Salem Al Fakir...om jag borde söka hjälp? Nej tror ni det?!

Men nu lockar i alla fall sängen för några timmars sömn och förhoppningsvis blir det en lång promenad imorgon om vädret är bra!

Godnatt/morgon♥


Kommentarer
Amanda säger:

Jag håller med dig!

Men sen är det även så att jag inte klarar av Anna som person (inte för att jag känner henner :P) Men jag gillade henne inte alls under tiden hon var med i idol.. Och jag tycker verkligen att den här låten är tråkig :(



Och du ska INTE söka hjälp, det var garanterat 291 välspenderade minuter? ;D



Jag älskar också skivan, har lyssnat massor på den på spotify och funderar också på att köpaden snart :D

2010-03-14 | 09:11:03 | http://captainmandus.blogg.se/
Emma Johansson säger:

är det du som har gillat mitt blogg inlägg? :P Jag som också skrivit att salem skulle vinna =)

Och sen vill jag säga att jag har räknat ut att du lyssnat på låten i ca 5 timmar XD

Hare bra Jossan! <33333

2010-03-14 | 18:45:12 | http://youknow :P
Amanda säger:

SV: Men åh, den är ju så fin & Salem är fin, det är OK att lyssna på honom ett helt dygn i sträck om man vill :D



ELler hur? Låten är verkligen tråkig .. Och hon också för den delen .. Genomtråkig, hela hon!



Och ja, varför diskades hon inte, det var ju världens rabbalder om det där? x)

2010-03-14 | 21:24:12 | http://captainmandus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: