Dagen efter

2010-03-14 | 22:02:21

Snart är det precis 1 dygn sedan Anna Bergendahl korades som vinnare i Melodifestvialen. Ja jag vet att det är ett evigt tjatande om detta men ja, sån är jag. Vissa gillar fotboll, andra gillar hästar...jag gillar musik och i synerhet Melodifestialen, så är det bara! En sån där barnslig barndoms dröm hade ju fått att vara på plats i Oslo under självaste finalen! Men, jag får nöja mig med tv-soffan i år^^

Blav varken promenad eller någonting annat som jag skulle gjort idag. Vaknade halv tre, jag vet att det är hemskt, men det kändes otroligt skönt att få sova ut! Lillebror sov ju här och efterssom jag inte kunde somna igår när jag stängt av datorn gick jag ner till soffan och somnade bums. Dock vaknade A upp efter en halvtimme och satt panikslagen och grät under täcket när jag vaknade av hans skrik. Det dåliga samvetet sitter fortfarande kvar men han verkar ha förlåtit mig^^

Nu ligger Chillie i knäet och sover och jag ska fortsätta med mitt majhong spelande och spela sönder morbrors nya högtalare med Salem =)

God Natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: