Äntligen min egen dator!

2010-03-17 | 15:02:46
Efter att jag bott hos Morbror i 2 veckor och då använt hans dator var det skönt att få tillbaka min. Han har verkligen en superdator men samtidigt, min dator är min dator och den är bäst!

Dock har den varit på lagning i ett par veckor så inga bilder, filmer, musik och liknande finns kvar, dock är allt sparat på en extern hårddisk så helt borta är det i alla fall inte. Men det bästa är ju nu att jag kan ladda alla bilder jag tagit med min Nikon D5000 utan sladd, ja jag är en slarvmaja och vet inte var den är.

Och nu har de kommit hem, Morbror och N. Jag har flyttat ur huset och jag har redan abstinens från Chillie, min lilla älskling!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: