Äntligen lite mat

2010-03-09 | 20:10:53
Min hosta börja försvinna någorlunda, tog inte ens eftermiddagsdosen nu ikväll, lite hosta kommer då men inget illamående så jag antar det berodde på det! Hela dagen igår mådde jag otroligt illa och även idag på förmiddagen så någon mat har inte gått ner, lite banan bara. Har inte velat börja på CB så länge jag äter hostmedicinen efterssom den innehåller sötningsmedel och annat som man inte ska ha i sig då. Men på torsdag funderar jag smått på att köra igång.

Så nu ska jag göra ett försök att få i mig lite mat, stuvade makaroner och korv står på schemat!

Ha en bra kväll!♥

Kommentarer
Kalasgott säger:

Hej Josefine! Vad kul att du hittade min blogg - superkul!! :-) Jo ang frågan, så beror det helt på vad jag bakar! Jag använder ofta varmluft när jag bakar bröd, men när jag bakar småkakor och muffins så är det vanlig!



Kramar, Jennie :)

2010-03-09 | 21:44:13 | http://kalasgott.blogg.se/
Lina säger:

Hoppas hostan sluta någon gång! Du ska må bra ju :)

Träffas snart, tycker jag :)

Har nu blogg, förresten ;) Se min bloggadress.

Kramar <3

2010-03-09 | 22:29:05 | http://gammlavanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: