Andra chansen

2010-03-06 | 22:15:21

Ja, det blev Jessica och Pernilla som gick till finalen i melodifestivalen, efter andra chansen som ägde rum ikväll. Kan inte säga att det var helt otippat, dock hade jag hoppats på att få se några andra istället, men men man kan faktiskt inte alltid få som man vill och likväl som jag gillade Neo och Orsa´s spelmän, gillade folk istället Jessica och Pernilla, det finns inget man kan göra åt det och inget man kan gräva ner sin själ i^^

Mina favoriter genom hela tävlingen har varit dessa, speciellt de två sista så ni kan ju gissa
vem jag hejar på i finalen!:D

Timoteij - Kom



Kalle Morelus & Orsas spelmän - Underbart



Lovestoend - Thursdays♥


Salem al Fakir - Keep on Walking♥



Nu ska jag lägga ner datorn och ägna mig helt åt Anton ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: