Sådär hastigt och lustigt igen

2010-07-06 | 14:47:17

Sådär hastigt och lustigt hamnade jag på ett tåg påväg mot Östersund för en blixtvisit hos farmor. På fredag åker jag igen med nattåget ner till Halmstad, en resa på 16 timmar för att yttligare några dagar få spendera tid på mitt smultronställe, denna gång tillsammans med familjen.

Där stannar vi tills nästa vecka då det blir hem, packa om väskan och dra iväg till Tunisien på lördagen. Bara 11 dagar kvar nu!

I helgen har det inte blivit mycket bloggande, dels på grund utav att jag har haft alldeles för mycket att göra men även att en vacker förkylning byggt bo i min kropp...typ. Fredagen var i alla fall underbart rolig och Anton njöt i stora drag av att titta på de olika djuren och stå i centrum. Påvägen hem blev vi stående (inte speciellt ovanligt med SJ eller?) men mamma kom och hämtade oss där vi stod och gav även skjuts till några fest sugna oeade and live killar som lyckats hålla anton både vaken och underhållen hela vägen hem från stockholm!


Kommentarer
Lina säger:

SV; Ingen verkar kunna kommentera det inlägget..



Men tack för att du svarade, bra svarat var det också. Det är svårt, men om personen inte vill så får den väll säga till i så fall..



Ha det bra och hoppas vi kan träffas snart! Kram

2010-07-07 | 17:55:03 | http://gammalvana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: