Påväg mot nya marker

2010-07-09 | 16:29:23

Hej alla fina!

Har nyss påbörjat min 18 timmar långa tågresa mot Halmstad. Som tur är kan datorn och lite filmer hålla mig sällskap ner till Stockholm i alla fall, åker x2000 med kontaktuttag så jag drar inte ur datorns batteri i alla fall, så kan jag ha lite kul på nattåget sedan också:)

22 spänn fick man lägga ut för en halvliter med rent vatten också, vad kostar en liter ur kran? Men men, inget som förvånade mig och tro det eller ej men för en gångs skull (okej då, andra gångens skull) har SJ anställt trevlig personal! Fast det är väl säkert bara jag som har haft oturen att råka ut för en massa surhubba/tanter, man ska ju trots allt inte dra alla över en kant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: