Ompysslad och Löparskor

2010-07-01 | 23:04:16
Idag har varit min dag! Började den tidigt med ett besök hos frisören där utväxten färgades, håret slingades och jag klipptes. Drog vidare till Falun för privat smink kurs och sedan till Borlänge för att leta skor, underkläder osv. Det var det här jag behövde. Få bli bortskämd och uppassad under en dag, det låter fel men så var det.

40 min på Stadium tog det innan jag hittade ett par skor som gav bra stöd. Ett par löparskor blev det även denna gång men som killen sa, det är vad fötterna behöver. Inte speciellt överdrivet snygga men jag behöver riktiga skor imorgon då jag och Anton ska till stockholm, hälsa på Kevin och gå på skansen! :)

Och Jenny, jag vill mer än gärna ses nästa vecka!

Kommentarer
Lina säger:

SV; Tack, Josefine! Det låter jättetrevligt (: Kram

2010-07-05 | 22:30:22 | http://gammalvana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: