Mitt i natten fick jag min kommentar uppläst

2010-07-08 | 11:49:24

Varje gång jag övernattar hos farmor är radion igång natten lång. Inatt lyssnade vi på P3´s vaken, där programmledaren ordnade en spontantävling. Den felade länken. Vaken och sittandes vid datorn ville jag bara (jag vet inte varför) kika in och se om jag själv kunde lista ut vad den felande länken i hans packning var. Nu hör det till att svaret till och och med stod på hans blogg där tävlingen anordnades. Slängde iväg en kommentar för skojs skull. En timme senare, mitt i natten fick jag min kommentar uppläst och när jag åter kommer hem igen väntar en bok som pris. Om det finns något mer passande än en bok för mig? Nej...:)


Kommentarer
Lina säger:

Vad kul att vinna bara sådär, utan att ens tänka på det, haha! :D



SV; Aaw, du är så fin, Josefine.Jag saknar dig. Även om vi knappt träffas eller pratar, så är du ändå den jag skulle räkna som min "bästa vän" om man kan säga så. Jag vill verkligen att du ska kunna må bra och så. Hoppas vi kan träffas snart! Kramar <3

2010-07-08 | 16:48:31 | http://gammalvana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: