10 dagar och 37 myggbett

2010-07-07 | 20:34:19
18.52 anlände jag till Östersund. 24 timmar senare har jag 37 myggbett varav tio sitter i ansiktet!
Och kan ni förstå att tåget var i tid, helt utan några missöden! Men samtidigt är jag inte överraskad då ingen resa skedde med SJ denna gång, återstår att se hur det går på fredag istället.

Tio dagar kvar tills jag, Lillasyster och K drar till Tunisien och 35 grader i skuggan, om jag längtar? Efter sällskapet ja, men värmen? Det återstår att se ;)

Som ni märker blir inte bloggningen speciellt märkvärdig men efterssom jag bara har två dagar uppe hos farmor vill jag ta tillvara på dem så gott det går. K frågade mig hur jag orkade med allt resande men det är så. Har man ett smultronställe i Söder, släkt i Norr, 3 veckor utomlands och ett sommarlov är det så det får bli^^

Kommentarer
Lina säger:

Haha, fullt upp verkar det som ;)

2010-07-07 | 22:59:01 | http://gammalvana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: