Tack den där läkaren med krulligt hår på Säters vårdcentral förra våren

2010-01-18 | 08:29:58
Tar mitt feta arsle för att gå ut och gå. Tårarna rinner när knäna svider. Vänder hem, det går inte mera. 5 minuter hemmifrån och magen börjar göra ont. Den där smärtan jag så väl känner igen. Varje steg är pest, nästa är pina. Kommer innanför dörren. Slänger i mig 2 papaverin som den där läkaren med krulligt hår på Säters vårdcentral förra våren skrev ut. På en minut är allt som bortblåst. Som det aldrig exicterat. Ställer mig i duchen och illamåendet kommer, biverkning av medicinen. Inte kräkas inte kräkas.

Nu ska jag sova. Mår illa och vill bara somna till Arne Dahls Mörkertal

Ha en underbar måndag vackra du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: