Sova som en prinsessa

2010-01-29 | 01:51:45
Meningen var att mamma skulle titta på sängar till henne och pappa. Det hela slutade med att hon köpte fyra sängar, dvs. en dubbelsäng och två enkelsängar från Hilding.

Mamma och pappas madrasser de har är inget att leka med, de firar snart 20 år som ägare av dessa och ni kan ju gissa hur utslitna de är! Så idag åkte jag, Mamma, Lillasyster och Lillebror till ett sängvaruhus som heter Go´Natt i Borlänge och skulle titta på sängar. Meningen var att vi skulle titta men vi blev kvar där i ja, 1,5 timme. Mamma fastnade för en säng från märket Hilding, med höj- och sänkbar huvud- och fotdel.

Det hela slutade med att vi lämnade butiken en kvart efter stägning med fyra nya sängar beställda. Det som började med ett skämt från Lillasyster slutade med att Lillasyster och jag blev ägare till varsin ny säng. En sån där skön som gör att man sover som en prinsessa.

Så om ca 3 veckor kommer jag bo i min nya säng...så skön är den!

Sov Gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: