Sömnlös natt

2010-01-23 | 03:08:03
Jag kan inte sova, det är för många tankar som snurrar i huvudet. Det som hänt de sista dagarna gör mig rädd. Allt jag minns är att jag tog min sovmedicin på onsdag kvällen och gick till sängs. Allt annat är som en dröm fastän det har hänt. 
Hela torsdagen är borta. Jag somnade på onsdagen och vaknade på fredagen. Under detta dygn då jag inte varit full medveten har jag gjort mycket saker. Jag trodde jag drömt att jag duschat, i verkligenheten har jag duchat, med kläderna på och sedan lagt mig i sängen. Jag trodde jag rakat benen men i verkligheten har jag rispat hela vänster underarm. Natten mellan torsdag och fredag ringde jag i panik till K. Blev lugn. Drabbades av panik och sms:ade lillasyster att hon skulle få ett bättre liv utan mig. Ringer mamma och är panikslagen, ber henne komma. Där sitter jag och fattar inte vad jag gjort. 
 Armen är full av röda streck som jag inte vill ska vara där, jag förstår inte än hur det gått till. Sovmedicinen tros vara orsaken. Att jag vaknat och trott jag inte tagit den dagliga dosen och i själva fallet fått i mig dubbel dos. Jag är rädd för mig själv. Arg på mig själv. Det här är inte jag. Jag gör inte sånt. Jag vågar inte längre ta min medicin. En sömnlös natt tar jag hellre än att det sker ännu en gång. Jag vågar inte stänga ögonen..

Kommentarer
24 år och snart pappa säger:

Tack för kommentaren.Det var väldigt snällt sagt :)

Såg förresten nu 16 och sjukskriven? Det låter inte roligt :( vill du berätta?

2010-01-23 | 12:24:07 | http://tobiasbloggen.blogg.se/
Jenny säger:

Men gumman! vilka hemska dygn du har haft! hoppas att du vågar sova igen och får en lugn natts sömn.



Har en present till dig, är du hemma på tisdag eller onsdag?



Maila eller ring!



Kramar i MASSOR!!!!!!!!

2010-01-23 | 17:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: