Nu har jag ingen anledning att låta boken ligga där den ligger

2010-01-26 | 14:42:39
2200 kronor fattigare och ett par glasögon rikare lämnade vi optikern igår, nu blir det läsav från 2 februari!
Själva undersökningen var ju inte det värsta. Det gjorde inte ont, dock fick man ju räkna med att se lite rolig ut, men att välja bågar, det var värre! Inte heller det gjorde ont, så ni uppfattar det så, men vilka skulle man välja? Mamma gav mig fria händer så jag tänkte inte behöva tänka på pris, huvudsaken var ju att jag skulle trivas med dom. EN man i ja säg 55-60 års åldern visade mig vilka som var "inne" med tanken av försäljningssiffrorna och det första jag tänkte var "Jag ska inte ha de så kallade "tönt"bågarna" eller va de nu kallas, de som alla går runt med, vare sig de har glas i eller inte" Självklart var de dessa han tipsade om i lite mindre format and guess what? Jag går ut i butiken med "såkallade" töntbågarna beställda till nästa vecka.

Okej de var inte extremt stora eller liknande, mer sådär lagomt. Har aldrig riktigt förstått innebörden av "töntbågarna" som syrran brukar säga, men jag kan tycka det är höjden av jag-vet-inte-vad när folk köper bågar utan glas (har synat ett och annat par) endast som en modeassecoar. Men men, det är vad jag tycker och tacka gud att vi alla tycker olika!

(Nu vill ju inte min dator sammarbeta så bild kommer upp...snart!)


Kommentarer
Louise säger:

haha, ja de är ju sant de (:<3

2010-01-26 | 16:08:48 | http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: