Mål men inga löften

2010-01-01 | 15:45:30

Varje kväll den 31 december de senaste åren har jag sutit där med min lista och fyllt i mina löften inför det nya året. Det kan ha varit allt från att inte äta godis till att börja måna mer om mig själv och varje år har jag lik förbaskat brutit de där löftena.

I år gav jag mig själv inga löften. I år satte jag upp mål jag vill nå. För vill jag tappa de kilon som satt sig på min kropp efter månader med mediciner ja då måste man ju offra lite, tex att inte äta godis, eller ja kanske måttligt men ja skitsamma.

Har jag satt ett mål om att jag vill gå ner säg 10 kilo nu så betyder inte det att efter jag gått ner dessa 10 kilo ska vara "tvungen" att låta bli vissa saker för det var mitt löfte. Nej istället har jag satt upp mål.

2010 ska bli mitt år!

Okej det har jag sagt alla år men 2010 ska bli mitt år!♥

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: