Jag undrar hur många mil det blir

2010-01-15 | 22:15:57

Benen värker. Armen känns tung och ögonlocken tyngre. Natten gav mig ingen sömn och alla tid jag suttit i en bil idag skulle kunna använts bättre.

Allt började som vanligt med möte hos BUP. In till borlänge. Mamma och jag tog oss en kopp thé på ett mysigt litet fik inne i stan i väntan på att kupolen skulle öppna då vi skulle hämta ut Gardasil, vaccinet. Sedan blev det i hundra-tjugo-knyck hem och hämta Lillebror och sedan åka till Säter för att ge han den sista dosen av svininfluensanvaccinet. Sedan bar det av hem för andas ut lite. Sedan var det dags att åka in till Borlänge igen och lämna paket på DHL. Sedan fick vi åka från Borlänge till Säter, ta sprutan, och sedan åka in till Borlänge igen efterssom vi glömde någonting. Okej nu blev allt väldigt rörigt men ja, underdagen har jag åkt 13 mil fram och tillbaka, fram och tillbaka mellan säter och borlänge.

Fingrarna orkar inte glida över tangentbordet längre. Imorgon är det Nutrilett som gäller.

Sov Gott vackra du!♥


Kommentarer
Sandra säger:

Tack så mycket!! Är så nöjd =)

Kram Sandra

2010-01-16 | 16:36:04 | http://sandralander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: