Idag gäller det

2010-01-18 | 02:46:24
Ja idag måndag. Idag är min första dag som bantare. Bantare Josefine. Nejdå, men från och med idag består mina mål endast av Nutrilett och går allt bra på tisdag byts det ut mot CB men det återstår att se. Mitt mål är i alla fall att tappa de 20 kilo jag gått upp av den antidepressiva medicinen. Mitt mål är att de ska vara "klart" om 5 månader, men jag tänker inte se det som något krav, mer som en önskan. Vet att jag skrivit tidigare i bloggen om att jag ska ha börjat osv men tillslut insåg jag att det inte var någon ide förrän jag tagit bort medicinen helt, annars skulle det så gott som gå på +-0 och det känns rätt onödigt.

I alla fall så har jag även lovat mig själv nu i att ta mig tiden till en promenad varje dag på ca 7 km, 7 km för att rensa tankarna och förbränna lite kalorier;)

Såg på systers blogg att hon och hennes vän Julia ska ut nu på morgonen så kanske man ska haka på? Kan ju ta med mig musik så slipper man deras tjatter xD

Nej nu när jag inte kan sova ska jag ta och göra lite övningar från boken jag köpte för någon vecka sen.

Hoppas ni sover gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: