Ibland får man bli trött och slut!

2010-01-05 | 16:12:58
Ingen bra uppdaterning här eller, av många anledningar. Kroppen är helt slut, jag har snart eller ja jag har varit sjuk i 4 veckor nu och kroppen ger inga tecken på att det snart är över, utan nej, som om hosta och en j*vla förkylning vore nog så vaknar jag upp den ena dagen med halsont, och dagen efter med öronvärk, är det inte för härligt så säg!

I söndags kom min farmor ner ett par dagar för att fira morfar min som fyller hela 80 år imorgon, så nu är det ett jäkla ståhej här då vi ställt upp både med att hjälpa till att duka i lokalen, brygga kaffe (detta komemr göras imorgon) sen har även jag lovat att baka småkakor...och vi kan säkert räkna med en hel del folk, då det är öppet hus och morfar...morfar känner många!

Kommentarer
Lina säger:

Ha så kul och lycka till med all bakning! :)

Och krya på dig vännen! <3

2010-01-05 | 17:08:19 | http://lifeaslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: