Hagavägen 12 Måndag klockan 15.45

2010-01-24 | 03:18:05


I onsdags var det syrrans tur. Elak var jag också.
"Du vet, de spänner upp ögnen och så tar de en apparat och sprutar med massa grejjor i ögonen"
Hon går på allting, jag menar det. Nu är det min tur. Skelar gör jag också, inte sådär värst mycket, men tillräckligt för jag ska tycka det är jobbigt att titta på kort av mig själv, jag ser ju "mongo" ut eller vad ungdomens slang nu är. Vad vet jag, jag vet ju inte ens vad en PJ är? På ett sätt hoppas jag att det finns något litet så läsglasögon kommer till använding. För då finns det en anledning till varför jag inte lägnre orkar sluka en bok på sådär ett par dar. Är det inte så får jag acceptera, jag har blivit för lat!


(bild: google.se)


Kommentarer
Anonym säger:

usch jag hatar synundersökningar, alla dessa saker man ska kolla på och sedan dom där förhistoriska glasögonen dom sätter glas i, usch nej

2010-01-24 | 11:16:20 | http://moonbell.blogg.se/
Sandra säger:

Tack så mycket! :D Kul att du blir peppad av att läsa min blogg, känns så bra att kunna hjälpa andra! Jag förstår vad du menar :) Har varit så missnöjd med min vikt och nu när jag faktiskt börjar bli smal igen så är jag lyckligare än någonsin!



Klart jag kan svara på det :) Jag började i septemper tror jag.. körde ren kur i 5 veckor. Sen upptrappning i en vecka för att äta kombinerat med valde att börja med ren kur igen veckan därefter. Då körde jag i 2 veckor till. Sen i slutet av november så började mitt uppehåll och jag började med cambridge kombinerad kur den 4.e januari. Gick inge bra då jag blev sjuk mitt i allt.. så den 11 körde jag ren kur igen och på måndag har det gått 2 veckor. Så det är min resa :) Och motion.. det är min sämsta sida. Har inte motionerat mycket kan jag lova! Men ändå gått ner så mycket. Sen går man ju ner snabbare med motion.

Börjat motionera lite mer nu dock då jag inte har så mkt kvar. Annars går det för sakta för min del o jag inte hade gjort det =)

Hoppas du fick svar på det du undrade! Och tack för de fina orden på slutet :)



Kram Sandra

2010-01-24 | 19:01:33 | http://sandralander.blogg.se/
Sandra säger:

Hehe tack så mycket :) Men är mer sugen på mat nu än nånsin känns det som dock..:P

2010-01-25 | 01:50:36 | http://sandralander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: