Finally

2010-01-12 | 17:37:37
I söndags var det äntligen dags att träffa underbara Lina !
Att beskriva Lina med ord går inte, hon är helt underbar, hon är bäst helt enkelt! Hon är nog den enda person jag litar på till 100% (man kan inte säga 110% enligt min föredetta mattelärare då 100% är ju allt...) och som betyder världen för mig! Tro nu inte att mina andra vänner inte betyder något, det gör de självklart!♥

Blev prat i nästan 3 timmar tror jag och skamset nog tror jag att jag stod för det mesta, men jag blir så nervös eller vad ska man säga att jag helt enkelt bara babblade på, förlåt Lina^^ Men nu får det verkligen inte ta sådan lång tid innan vi ses igen!

Och nej, jag är inte rädd eller så vidare för att träffa Lina om det verkade så, men att vara deprimerad gör de mest vardagliga sakerna jobbiga. Så även fast det är helt underbart att träffa Lina är det jobbigt att visa upp den peronen man blivit...

Fick helt underbart fina saker av henne i lite sen födelsedagspresent och julklapp. Ett jättefint halsband som jag senare ska lägga upp här så ni får se, och en liten fin citatbok "Till en *kommer inte ihåg* vän", tack!♥


Kommentarer
Lina säger:

Det gör inget att du pratade på, jag kan prata en annan gång ;)För vi lär ju träffas snart igen?! :D Och du, jag tycker om dig för den du är, och du är samma person även om du har blivit deprimerad. Du kanske uppträder annorlunda, men du är fortfarande samma Josefine Gabrielsson som jag har så många underbara minnen med och som jag vill fortsätta skaffa mig minnen med. <3

2010-01-12 | 17:55:38 | http://lifeaslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: