En mardrömmsnatt

2010-01-22 | 18:38:18

Jag kommer aldrig med ord kunna förklara vad som hände inatt. Det enda jag kommer ihåg är att jag gick och la mig med en sovmedicin på onsdag kväll, resten är som drömmer, hela torsdagen är som dimma. Inatt fick jag vad jag kan tänka mig beskriva som en panikattack, jag kommer inte ihåg någonting. Jag hade ringt K vid halv tre, och varit hysterisk, och jag kan inte mer än tacka för han fick mig att lugna ner mig.

Inatt hade jag duchat med kläderna på, lagt mig i sängen. Jag trodde jag rakat benen medan jag rispat upp vänster underarm, ingenting medvetet. Vad det beror på vet jag inte, för jag själv kommer inte ihåg någonting mer än att jag somnade i onsdags kväll, och vaknade upp hos mamma och pappa i morse.

Jag vill säga tack K och på återseende♥


Kommentarer
Kevin säger:

Finns alltid :) <3

2010-01-26 | 10:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: