Vi är hemma!

2010-02-25 | 03:53:54
Nog hade jag rätt. Vi har så gott som nyss kommit hem och jag passade på att plocka ur bilen, jag som fått sova lite mer än alla andra. Dock har jag lyckats tappa bort mina lilla lila nödvändighet nu, min astmaspray! Rosslar och hostar så tårarna rinner, nej imorgon blir det att inhandla hostmedicin och prova i alla fall, sista flaskan jag fick utskriven var jag ju så duktig och tappade i slasken när korken inte var på så det för det första stank lakrits i hela köket och för det andra innebär att jag nu inte har något som kan ge mig lite sömn.

Ska försöka lägga mig nu och komma upp i tid imorgon, men först bara lite simball^^

♥♥♥

Kommentarer
Sandra säger:

Sv: Tack!! Ska väl dock inte ta åt mig äran så mycket i nuläget, så mkt som jag slarvat det senaste. Men men, börjar med ren kur i dagarna och då blir det bättre :)

2010-02-25 | 22:38:51 | http://sandralander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: