Ullared på onsdag!

2010-02-21 | 14:52:16
Pappa har startat en firma, någonting med maskindelar bla bla, jag är inte så insatt helt enkelt. Det någorlunda posetiva är ju att han då och då åker till de södra delarna av vårt vackra land, hämtar och lämnar grejor. Så har han en "trogen kund" eller ja, han är väl mer än en kund nu, vad jag vet så pratar de om annat än fräsar och skär haha, men han bor inte alls långt ifrån Ge-kås, Ullared! Så nu på Onsdag kom pappa med det underbara förslaget att jag och mamma ska följa med och medans han åker dit för att lämna lite grejor, ska mamma och jag få shoppa loss lite på Ge-kås!

Känner att det skulle vara kul att handla lite badrummet nu när det ska målas och fixas, lite nya handdukar, lite tvålkoppar osv :-)

Men jobbigt kommer det bli, först en lång bilresa, sen Ge-kås sen en lång bilresa hem igen men det ordnar sig nog. Mest jobbiga blir trots allt Ge-kås, allt folk...har inte riktigt kommit ifrån att känna mig otrygg utanför husets 4 väggar, men jag tränar vidare på det.

Nu ska vi in och lämna lite filmer, ha det bäst! :)♥

Kommentarer
Michaela säger:

Hej : )

Tack för de värmande orden i min blogg.

Blev så glad.

Kram Michaela

2010-02-21 | 18:45:05 | http://beautifulpink.webblogg.se/
♥ L A I L A ♥ säger:

kul med ullared =)

2010-02-21 | 19:45:51 | http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: