Trött på att vara sjuk

2010-02-25 | 02:39:02
Tycker inte jag gjort mycket annat den här vintern. Först låg jag däckad i en envis och jobbig hosta från början av december till slutet av januari. Var flera gånger in till VC:n och fick stark hostmedicin utskriven och tillslut även astmaspray. Sen gick det en och en halv vecka efter jag blivit "frisk" så blev jag förkyld igen. Ett par dagar senare låg jag i halsfluss och fick ta en pencillinkur på 10 dagar. På slutet var jag mycket piggare och hade inte ens problem med bihålorna vilket jag tackade och tog emot! Men, två dagar efter avslutad kur var jag förkyld igen, och nu sitter jag här igen, med samma envisa hosta som tidigare och rosslet i bröstet.

Jag vill inte vara sjuk mer. Jag orkar inte mer.

Kommentarer
Emelie <3 säger:

Åh vilken härligt blogg <3

2010-02-25 | 02:57:37 | http://hahaha.blogg.se/
Isa säger:

du får krya på dig :D

2010-02-25 | 03:41:57 | http://superisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: