Snart åker vi

2010-02-24 | 05:28:25
Resterande delar av familjen som ska med ligger fortfarande och små slumrar lite, men jag kan inte precis vara avundsjuk, de ska turas om att köra i närmare 8 timmar i detta väder! Blir väldigt skönt att vi har den nya bilen nu då med gott om utrymme. Datorn följer med så man kan roa sig lite, som tur fungerade mitt bärbara internet på pappas laptop (min är på lagning) sen är ju frågan hur bra täckning det kommer vara.

Lillebror som varit gnällig de senaste dagarna är sjuk, tyvär måste han följa med ändå men med lite alvedon lär han nog klara av det. Vilken tur vi köpte en ny vagn häromdagen så kan han få ligga och vila medans vi andra handlar, om han inte stannar kvar i bilen med pappa. :-)

Mamma och jag var häromdagen in till stan med lite paket som skulle skickas iväg med DHL sen vidare till Barnens Hus där en sittvagn inhandlades. Lillebror är väl lite stor för att åka vagn men när vi åket till tex Halmstad osv så går man väldigt mycket och en liten 4 åring orkar inte, och det kan man inte begära heller utav honom så det är väl mer en "reservvagn" men ja, ibland måste även han få vila benen :-)

Nej nu ska jag ta och fixa ordning lite frukost som ska med, mediciner osv. Min förbannade hosta har ju börjat komma tillbaka, har inte gjort annat än varit sjuk den här vintern!

Ha en FAB Onsdag alla vackra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: