Seg dag

2010-02-26 | 01:27:35
Trots att gårdagen mest gick åt till att sova i bilen har jag varit sjukt seg idag! Kan ju bero på att jag inte somnade förrän vid 7-tiden i morse efter 2 alvedon och värme kuddar till knäna. Hostat har jag gjort mindre idag men rosslet sitter fortfarande kvar, men hoppas jag blir frisk snart!

Imorgon kommer finaste kusinerna hit. Finast må de vara men jobbigast också ^^ Men nu var det ett tag sedan vi träffats så de närmasta dagarna kommer nog bestå utav en massa bus och skoj! Håller vädret i sig som nu då det inte är för kallt kommer vi säkert vara ute en hel del också, vilket innebär massa fina vinterbilder till albumet! :)

Finaste Lina som tipsade mig om Paramore och Kent har fått mig...beroende! Trodde jag aldrig men ack så fel man kan ha^^

Nej nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon kommer de tidigt och det finns lite som måste plockas ihop innan!

God Natt♥


Kommentarer
Lina säger:

haha, förlåt (A)

2010-02-26 | 13:20:46 | http://lifeaslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: