Mitt badrum Åke

2010-02-17 | 09:47:04
Eller ja, mitt badrum heter ju inte Åke, men färgen som ska upp på väggarna gör det. Idag ska den inhandlas. Köpte en liten provkarta på Coop igår till priset av 1 öre, hiskelit dyrt det där ;-)

Det är min uppgift att måla, jag har tagit på mig det. Fast jag vet hur det kommer sluta, det är väl därför jag vågar säga att jag "med nöje" gör det. Jag kommer tröttna efter ett par pensel drag när resultatet inte blir som Roomservice Jonnhy´s och att det inte alls är lika lätt som morbror påstår det är. Det är då mamma och pappa får ta över, precis som förra gången.

Åke är en sån där skön dimmgrön nyans. Han ska inte sitta där länge, bara tills vi orkar riva väggen och kakla om badrummet.
LÄS: Han kommer sitta där tills mamma och pappa en vacker dag inser att huset aldrig kommer bli färdigt och säljer iväg det, beslutar sig för att köpa ett totalt färdig renoverat hem och lever lyckliga i alla sina dagar utan en tanke på bygglov, hantverkare och allt annat som hör renoveringar till!

Ha en fin Onsdag!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: