Melodifestivalen 2010

2010-02-28 | 02:29:23
Jag är väldigt besviken. Jag tyckte om Neo, lite MIKA stil över det hela. Anna fick mig att rysa. Pernilla Wahlgren bjöd på schlager! Lovestonde fick mig att le. Lovestonde blev min favort, eller ja delar första platsen med Salem Al Fakir i hela tävlingen och de gick inte ens vidare till andra chansen?! Jag är besviken. Trallar runt på deras underbart härliga melodi och önskar att SVT inser att det har skett någon förväxling bland rösterna...vilket aldrig kommer hända men ändå...^^

Jöback har haft något men var det försvann vet jag inte, nej hans låt ikväll var helt okej, men nej, den gick inte hem. Dock såg jag hellre han i final än Noll Disciplin till exempel, men men nu håller jag mina tummar för att Salem tar hem allt!

Lovedstonde hade jag inga förhoppningar över! Läste om de i Se&Hör och trodde det skulle bli ännu en "radio-hit" som vi svenskar verkar älska. Men var fast från början, det var lite annorlunda, det var perfekt! Alla håller inte med och tur är det väl att vi har olika åsikter, självklart (!!) men samtidigt önskade jag att jag hade kunnat ringa och rösta...1000 gånger!

Jag får nöja mig med att spela de på högvolym här hemma istället och förhoppningsvis får vi se mycket utav dem i framtiden!:)


Kommentarer
Sanna säger:

håller med dig till fullo! i år har alla som gått vidare varit riktigt dåliga! förutom salem <3 :P

2010-02-28 | 15:16:13 | http://aworldoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: