I sommar ska jag trivas med mig själv!

2010-02-22 | 13:32:13

Imorse vågade jag ställa mig på vågen, har inte gått upp mer än ett hekto sedan innan jul vilket jag är stolt över för jag har precis inte levt speciellt sunt! Men det ska det bli ändring på. Äter fortfarande fel men inte alls lika mycket som när jag gick på mediciner så ja, det bevisade ju bara var anledningen var. Men troligtvis ska vi hämta hem en Oritrek/Crosstrainer så då blir det mer motion än innan. Vi hade en förut och jag använde den regelbundet och vilken kondition jag fick och knappt någon värk i knä och fotleder. Har ju problem efterssom jag är väldigt överrörlig i leder vilket är orsaken till mina konstanta knä och fotledsmärta (stavning?) så nu ser jag fram emot att ha en hemma då den är mycket skönare att använda än att vara ute och gå...fast inget slår ju en skön powerwalk...dock inte i -20 grader^^

Så för att peppa mig själv har jag klickat hem två klänningar från HM i en storlek mindre än vad jag har nu. En lite mer finklänning och en strandklänning, tänkte mest på Tunisien och Greklandsresan som sker i sommar. Märkte det sist jag var till tunisien att man låg mycket i en tunika när solen var som starkast, och efterssom jag inte just hade några till just de till tillfällena så istället satt man i sina fina tunikor eller ja klänningar. Men nu fanns det på HM något som blir perfekt som strandtunika/klänning i mjukt material för endast 70 kronor, som hittat! :-D






Kommentarer
carro säger:

Sv; trodde väl att du skulle gilla dem! :) vad betyder dum spiro, spero förresten? jag har hört det, men glömt...

Jadu, tack så mycket. Det är tentaplugg som gäller nu. Så håll tummarna på fredag! :P kram

2010-02-22 | 16:03:37 | http://carolinebohm.blogg.se/
Lina säger:

Den övertsa klänningen blev jag lite kär i. Jättesnygg och fin och allt, kommer passa jättebra på dig! Finaste Josefine :) <3

2010-02-22 | 17:40:53 | http://lifeaslina.blogg.se/
MATHIDLA säger:

så nui har beställt en crosstrainer???? när jag skulle få en men nu har du fått en? ÅÅÅÅH VAD JAG HATAR DIGQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-22 | 22:27:47 | http://detvetdu
Emma säger:

Jag GILLAR det här STARKT!!! Funderara faktiskt själv på att köpa den översta fast i en annan färg :P Ha det bra!! Kramizar EMma

2010-02-24 | 18:28:10 | http://youknow :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: