Ett enormt berg av tvätt och en trasig tvättmaskin

2010-02-20 | 16:54:46
Vår tvättstuga svämmar bokstavligen över, hur kan en familj på fem personer ha så mycket tvätt?! Här tänkte jag vara en snäll dotter (fjäskeri på hög nivå här ;-)) så jag sorterade all tvätt som fanns och la i tvättkorgar, vit tvätt, blå tvätt, röd tvätt osv som kommer underlätta en hel del! Men att sortera tvätten betyder ju inte att den tvättar sig utav sig själv. Så jag slängde väl in en svart tvätt och försökte starta tvättmaskinen...gick det? Nej, nu har den valt att strejka då garderoberna skriker efter att få in lite ren tvätt!

Kommentarer
Lina säger:

Sv; det är lungt, jag har väl inte varit så bra på att höra av mig heller...

Kram <3

2010-02-20 | 17:37:33 | http://lifeaslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: